bunga

lagu

Tuesday, February 17, 2015

BenDA laMA..

assalamualaikum..

hari ni aku kemas buku2 lama, nota2, paper2.. ad 4 kotak semuanya.. =.='
itulah segala buku2 / nota2 selama aku belajar diploma n degree..
aku lah antara student yang paling malas nak beli buku..haha.. mahal sgt.. =p
nota pon aku x print out..
lappy n phone kan ad, masukk je power point or journals kat situ.. pemalas teramat.. haha
tapi aku akui la.. phone skrg sgt berguna jugak.. bukan setakat online, main games.. meme bnyak journal dan power points aku simpan tuk rujukan bila perlu..
tapi aftr abes sem, semuanya ku delete.. yang tggal dlm lappy shj..
berat phone nt, xde space untuk games aku pulok.. haha
apa apa pon.. games harus didahulukan.. haha =p

mmm..
ok. nak share ni.. aku trjumpa satu lirik lagu ni.. aku ase lagu korea cite dream high 2 kot..
xingat daa.. haha.. bab buku nota ni tahun 2013.. lama suda.. cite tu pon dah lama..
aku ad conteng kat belakang buku nota aku nih..
kenangan niiii.. haha
sebelom aku buang buku ni, meh la aku paku kenangan itu kat sini..
aku pon xingat nape aku emo masa tulis lirik lagu ni.. (xingat ke? ke malas nak ingat? xkisah la) =p
tapi hanya aku yang tahu apa yang aku rasa..
a part of me..
skrg i wanna be freeee.. =)


im sorry, im sorry, im sorry..
another day has passed like this again..
this memories that cant fix it..
my heart wont stop throbbing..
my heart that keeps getting bigger..
and the lines that i cant get over..
you're still shining so brightly..
thats why i dont think i can get close to you easily..
because you are so free...
because i cant get close to you..
that must be why i just keep circling around you..
you must be inside my hidden heart..
                                      -september 2013-

sedih.. ='(..
It okay.. benda lama kan.. stay strong girl!!=)
a part of me, so this is me!! =)
 banyak lagi aku jumpe dalam buku2 lama aku ni sepanjang aku sambung degree..
dengan lukisan nnya, conteng nya, sajak pon ada.. #facepalm
hahaha..
apa nak jadi ni? org p kelas belajar.. aku?? haish.. haha
now im wondering how much concentration that i had given in my class?
haha
nasib baik tak kantoi.. haha
kadang2.. benda lama buat kite belajar untuk menjadi matang.. =)











**semua ni hanya la sekadar sesuka sahaja kerana sesuka hati ku.. haha..aku pon xtaw nape aku mnulis dan melukis semua ni.. haha.. mood tgh gelong kot saat tu.. haha.. ok dah, buang semua benda lama.. =)

No comments:

Post a Comment