bunga

lagu

Thursday, December 19, 2013

apAKah iNI??

assalamualaikum...

lately..
hari-hariku bagaikan mimpi..
tak dapat aku definasikan..
apakah ini dikire mimpi indahku?..
apakah ini dikire mimpi bahagiaku?..
kadang2 hatiku takut untuk meng'interpret' nya..
adakah akan ada insan yang akan mengejutkan aku dari mimpiku..
tapi...
jujurnya.. aku tak ingin keluar dari mimpiku..
biarlah aku dengan mimpi-mimpiku..
aku bahagia..
walaupun ku deny, ku tahu mimpi itu hanya sementara..
biarlah ku menikmati..
sementara daku masih bermimpi..
deep inside..
ada segunung harapan..
ada selaut impian..
sabarlah wahai hati..
inshaAllah.. doaku sentiasa ada..
inginku gapai bintang.. tapi kadang kala..
ku harus sedar.. cukuplah aku menikmati cahayanya..
memadai menenangkan hati..
thank you Allah..
=)

*ya Allah.. berikanlah aku cintaMu, jadikanlah orang yang mencintaiMU, mencintai diri ku jua, jadikanlah aku mencintai setiap sesuatu yang membawa kepada kecintaanMu.. 

No comments:

Post a Comment