bunga

lagu

Friday, December 13, 2013

saBaR ITu INdaH..

assalamualaikum..
bulan december baru jew bermula..
xde la baru sgt la..
daa 13 hb daa sekarang..
banyak yang berlaku..
ase macam masa pantas berjalan..
seakan tak sempat aku nak berangan sejenak..
haha.. hyperbola jew.. kalau dah kaki berangan tu, mmg susah nak ubah..=p
alhamdulillah...
syukur atas segala rezeki yang Alah berikan..
sering kali aku dengar ustaz.. ustazah cakap sabar itu indah..
tapi dulu aku tak mengerti..
tak paham sangat..
mungkin aku belum mampu melihat disebaliknya..
kini kusedar..
terima kasih ya Allah..
Kau yang menyedarkan aku..
mungkin jua faktor usia..
aku bukan lagi kanak2 yang suke bermain tanah..
aku bukan lagi kanak2 yang merengek pabila permintaan nya tidak dipenuhi..
aku bukan lagi kanak2 yang semua kemahuannya dituruti..
aku bukan lagi kanak2 yang perlu di jaga makan minumnya..
hehe..
kehadiran manusia dalam hidupku..
banyak mngajar aku erti kehidupan..
behind every beautiful things, there is some kind of pain..
before laughing, there is some tears...
sabar lah wahai hati..
kerana SABAR ITU INDAH..
yakinlah Dia selalu mendengar doamu..=)

*welcome twins! kak iparku selamat melahirkan kembar, alhamdulillah.. moge the boys jadi anak yang soleh.. be good to your abi n ummi.. che nah loves u..more than any words.. =)




No comments:

Post a Comment