bunga

lagu

Tuesday, November 26, 2013

cOmEBack.. =)

assalamualaikum..

comeback??
really?
for sure?.. hahaha
thanks God.. alhamdulillah..=)
nothing make me more happier than this..
the happiest person maybe.. haha
ya Allah..
Kau lah sebaik-baik perancang..
tatkala hambamu terasa penat..
lemah dan..
letih menadah tangan..
bersabar menunggu..
Kau hadiahkannya...
alhamdulillah ya Allah..
aku tak kan berhenti berdoa..
aku tak kan penat..
aku tak kan lemah..
aku tak kan letih..
aku akan bersabar..
aku akan terus bersabar..
kerana aku tahu Kau yang Maha Mendengar lagi Maha Mengasihani..
Kau sentiasa mendengar doaku..
Kau lah yang paling memahami diriku..
even though kadang2 aku pon xpham dengan diriku..
kerana Kau lah menciptakan aku, dan kepada Kau juga aku akan kembali..
terima kasih ya Allah..
ampunilah dosa hambamu ni...astgahfirullah..

*bintang muncul kembali.. ntah berapa lama aku dapat melihat sinarannya.. maybe a moment it will disappear again.. like bubbles... hehe.. Allah knows better than me..bergumbiralah dengan pemberianNya.. and  aku taw pe2 pon berlaku ad hikmahnya yang sudah cantik Allah susunkan untukku..ya Allah, berikanlah aku kesabaran yang tinggi, berikanlah aku keikhlasan yang suci, berikanlah aku kesyukuran yang rendah-rendahnya..agar aku dekat denganMu..

No comments:

Post a Comment