bunga

lagu

Friday, April 24, 2015

dALam piKIRAn..

Assalamualaikum..

Mmm..mlm td p teluk cempedak.. Ramai giler manusia..
Nak cari parking pon susah..
Ni la kali pertama aku jejak kaki kat sini..
Honestly, aku suka suasana mcm ni..
Sama mcm selalu ad kat otak aku..
Yela aku kn suke berangan dan menulis..
Ni antara perkara yg aku tringin nak buat bersama org yg aku syg..my future family..just small family..
Aku banyak memerhati.. Aku suka tgok si bapa melayan karenah anak.. Si ibu mengajar anak memberi wang, ataw sedekah kan... Td aku napak si ibu cina mengajar ank kcil beri wang kpd busker.. Pdhal dia bukan lyn pon lagu busker tu nyanyi.. Trdetik kt hati one day.. Aku pon nk biasakan ank aku mmberi.. Berkongsi sedikit harta tidak mnjadikn kite papa kedana pon.. Malah tuhan akan mlipat ganda..
Comey jew tgok laki bini n anak2 kcil duk tepi pntai waktu mlm..
Actually.. It is just a simple thing.. But for me, xperlu p tempat mahal2.. Xkisah kat mana pon..asalkan spend time together and we enjoy have each others..=)

Mmm.. Aku suke memerhati gelagat manusia.. Diam aku ad dua sbb jew..
Sama ad aku tak suka,thn marah..
Ataw otak aku ligat brfikirkan  senario di depan mataku..

Ad orang kata kadang2 perkara yg kita fikirkan tanpa diluahkan, kita anggap ia reality..
Tapi bile diluahkan.. Baru..kite sedar itu hanya mimpi.. Haha..
Then i guess ni semua la mimpi aku..ea??
Atau perlukah aku biarkan ia sekadar dlm pikiran?.. Haha



No comments:

Post a Comment