bunga

lagu

Thursday, April 30, 2015

alWaYS remEMBer..

Assalamualaikum...

28/4/15.. Ayah su aku meninggal dunia...
Berita yang mengejut kami semua..
Mggu lps last aku jumpa dia sebelum aku gerak ke kuantan..
Pagi tu dia make sure kete pajero yg aku nk drive elok.. Dia susah payah letakkan set spanar n jack..in case tayar pncit tgh jalan..
Lepas tu ayah su nk gerak p keje.. Dalam keadaan kaki bgkak pon masih mahu bkerja.. Ayahsu siapa x knl.. Dia sgt rajin workaholic..passion trhdp kerjanya..
Masih ingt dlm otak aku.. Tangan nya mnggigil nak masuk kunci kereta.. Payah sungguh tp dia tetap mncuba.. Tp aku wisau melihatnya.. Trus ku mitk kunci dgnnya..bukakkan untuknya.. Aku offer untuk aku reversekn kete dia.. Dia tak nak..aku tahu ayah su seorang yg memang xnak susahkan org lain walaupun dia sakit.. Dia akan bertahan n growing stronger..tu la last aku salam tgn dia sebelum dia p kijo..
Ayah su adik ma.. Ma hnya dua bradik.. Jd meme kami semua rapat..
Semua org balik tgok arwah.. Yang jauh semua balik.. Aku sorang saja xbalik..huhu..
Aku bagai org gila telefon sana sini.. Buat pertama kali aku merayu bsungguh sungguh pd org..
Rules!! Rules!! ..
Xnafi hati aku sakit.. Sakit sgt..
Rules are bullshit!!..
Aku boleh jew buat kije gila..
Tapi aku taw nt aku buat ma susah hati..
first time in my life, aku ase mcm ni dgn manusia..im trying to be nice..huhu
I will remember all things u said.. Every single of it.. ya skrg kau di atas..
Ingt hidup ni mcm roda..
Harap suatu hari nt apabila aku brada di atas..aku xkn buat bnde yg sama..
The thing that i hate the most..
Always remember hanah..
Whoever u are in future..
How much money that u have..
How such great job that u have..
Always remember..
Be kind! Be nice..
First of all.. Plsss be humannn...


**kadang2 manusia trkepit dengan rules yang diciptakan oleh manusiĆ  sndr..=(
**harap kazen aku n maksu sabar..and more stronger..moge Allah ampuni segala salah silap ayahsu dan ditmptkn di kalangan org beriman..al fatihah
**aku mnangis sapa mata bengkak.. Tanda hatiku sakit..sabarlah hanah..

No comments:

Post a Comment