bunga

lagu

Friday, June 19, 2015

the JOURNEY begins..

assalamualaikum..

alhamdulillah.. dah settle professional exam.. perghh!! cuak dia berganda ganda.. lgi cuak dri zaman professional exam diploma.. mase kuarantin terfikir jugak, nape lah aku sambung degree kalu aku sudah tahu  apa perasaan nyer hadapi pro exam.. jantung bagai nak kluar, tangan xyah cakap la.. meme sejuk la walaupun muka no expression.. haha.. tapi aku tahu, tuhan dah tempatkan aku di sini, pasti aku mampu hadapinya =).. whatever happens, wahai hati, plss remind me that Allah always loves me, never leaves me.. this time aku dapat high level stroke case with mdm aiman.. blurred gak la sekejap..
hoping that everything is going well.. aku nak lulus jeww.. it is more than enough.. huhu.. inshaAllah..
aku pon harap n doakan kawan2 aku lulus jugak.. amin..

jujurnya, alhamdulillah n syukur.. kawan aku dah bertudung sempena Ramadhan tahun ni.. moge beristiqomah dan tuhan mempermudahkan niat kau.. im happy for you, u always get our back.. =)
aku pakukan gmbar kite kat sini tapi gmbar dalam phone, usb xbwk pulok.. xpe la.. aku dah pakukan kat instagram aku.. haha
9 org pmpuan sewel, with different personalities and attitudes.. but still together.. inshaAllah, walaupun kite lepas ni sibuk dengan kehidupan masing2, lets keep in touch.. aku sayang korang sangat2.. <3.. =p
selalu doakan kejayaan and kegembiraan korang.. one day aku akan tgok balik video korang, konfem gelak tgok semua video korang ( especially man, noni and aina.. and ety.. nice rapping ety, tq ety buat kan lagu untuk persahabatan kite 10 org).. xsangka berbakat, ying pon kalah..haha..=)

makin dekat nak abes belajar, makin nervous lak nak menempuh hari mendatang..
aku tahu.. perjalanan aku baru jew nak bermula..
lepas ni.. i should start working..
kena cari kerja, p interview and such on..
sambung blajar ad dlm perancangan.. maybe in 2 @ 3 years lagi.. inshaAllah
tengok la mcm ne..

marriage?? mm.. umor 24 meme org cakap dah layak untuk kawen..
tapi aku xpernah terfikir pon nak kawen seawal itu.. haha
mgkin sebab meme mindset aku dari dulu, will get married only when i have job, my own car and ready..
mmm.. jodoh itu rahsia tuhan.. dan buat masa skrg.. belum jmpe yang meyakinkan lagi.. haha..
jadi malas nk fikir..

 i wanna be the new 'me'.. inshaAllah.. zmn uni bakal berlalu.. im going to the new phase in my life..
may Allah ease everything... segala susah payah air mata sebelum ni, mengajar aku untuk tempuh hari mendatang... jangan bergantung kepada manusia kerana ia selalu buat kite kecewa.. bergantunglah pada tuhan and never give up on Him..

btw, i wanna wish HAPPY HOLY MONTH.. SALAM RAMADHAN.. moge tahun ni lebih baik amalannya dari tahun sebelumnya..

'ya Tuhan, Kau berikanlah cintaMu kepadaku, jadikanlah org yang mencintaiMu, mencintai diri aku, jadikanlah aku mencintai setiap sesuatu yang membawa kepada kecintaanMu..amin..'


No comments:

Post a Comment