bunga

lagu

Tuesday, October 1, 2013

umur AWAK berapa?? 22..=)

assalamualaikumm..

alhamdulillah..
1 OKTOBER 2013..
genap lah umurku.. 22 tahun..
alhamdulillah...
Allah masih mengizinkan aku untuk bernafas menghirup udaranya..
berjalan di atas muka bumiNya..
melihat keindahan alam ciptaanNya..
mendengar akan keasyikan bacaan kalamNya..
merasa segala kemanisan buah-buahan ciptaanNya..
mengarahkan kedua-dua belah tanganku..
memberi ihsan kepada insan...
alhamdulillah ya Allah, Kau Maha Pemberi Rezeki..
umurku makin bertambah..
ajalku makin menghampiri..
bergetar hati ni...
cukupkah amalanku sebagai bekalan?
aku bakal syurgakah atau sebaliknya?
sebetulnya..
one of the best wishes is..
'selamat pendek umur'..
mengingatkan diriku akan kematian..
ya Allah...
Kau lembutkanlah hatiku, agar aku selalu merintih menangis hanya denganMu..
Kau ikhlaskan diri ini dalam melakukan kebaikan..
Kau mempermudahkan urusanku dalam melakukan kebaikan..
jauhi lah diri ini dari segala penyakit hati..
jauhilah aku dari kemurkaanMu..

*becaused you loved me by celine dion untuk semua orang yang menyayangi diri ni, dan orang-orang yang saya sayangi.. especially for my ma and abah.. i love them the most.. seteruk mana diri kita.. kurangnya diri kita.. ma abah selalu ada bersama kita..tanpa memandang kekurangan kita patah lagi mengerling matanya, sama sekali tidakkk... I LOVE YOU MA, ABAH a lots
...<3 <3



No comments:

Post a Comment